Zwroty

Po otrzymaniu przesyłki masz 14 dni, aby móc zwrócić zamówione produkty.

Zamówione produkty nie spełniają Twoich oczekiwań i chcesz je zwrócić? Wypełnij formularz zwrotu, który znajdziesz na dole strony w zakładce "zwroty i reklamacje"


Ważne! Nie odbieramy przesyłek za pobraniem. Zwracany towar nie może posiadać znamion użytkowania oraz musi być oryginalnie ometkowany.

Zapakuj produkty do paczki . Jeśli zwracasz paczkę w naszym opakowaniu pamiętaj o usunięciu starej etykiety adresowej.

Przesyłkę opłaconą z góry (na własny koszt) odeślij na poniższy adres:

KAIA 

ul. Dębowa 10

34-100 Tomice

Ważne! Zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki aż do momentu rozliczenia Twojego zwrotu. Dokument ten potwierdza, że wysłałeś do nas paczkę.

W ciągu kilku dni po przyjęciu przez nas zwrotu otrzymasz zwrot należności za produkt/-y w taki sposób, jak za nie zapłacono (na konto bankowe lub na kartę).


 Reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy na adres :

Kaia

34-100 Tomice  

ul.Dębowa 10 

lub @ sklep@kaia-baby.pl

 

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,

- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację np. zdjęcie wady produktu

Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

Reklamacje dotyczące braków w przesyłce prosimy zgłaszać w przeciągu 7 dni od daty doręczenia przesyłki.

art. 545 par. 2 kc   

W chwili odbioru towaru od  kuriera ,lub z poczty kupujący jest zobowiązany sprawdzić stan  opakowania przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania  lub taśmy zabezpieczającej należy spisać protokół reklamacyjny oraz jak  najszybciej skontaktować się pracownikiem sklepu „kaia-baby”

Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi w nim wady, jak również w  razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy  (reklamacja u kuriera ), Klient może wystąpić z reklamacją jednocześnie  odesłać wadliwy produkt przesyłką pocztową na adres: „KAIA” Tomice  ul.Dębowa 10,34-100 Wadowice. Przesyłka wysłana za pobraniem nie  zostanie przez nas przyjęta. Do odsyłanego towaru należy dołączyć  zamówienie (fakturę) wraz z opisem stwierdzonej wady towaru. Reklamacje  rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep  przesyłki z reklamowanym produktem. W przypadku uzasadnionej reklamacji,  towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na  pełnowartościowy, a koszty odesłania produktu zostaną zwrócone na  wskazane przez Klienta konto. Zawsze odsyłamy pełnowartościowy towar.  Jeśli klient odstąpi od transakcji zwracamy tylko koszt produktu ,  koszty wysyłki ponosi w takim przypadku kupujący. Nie mogą być podstawą  reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi,  oglądanymi na stronie allegro naszego sklepu. W opisie oferowanego przez  nas towaru podajemy jego szczegółowe dane i opis. Odmienne wrażenia, co  do wyglądu towaru prezentowanego na monitorze Klienta z towarem  oglądanym następnie w rzeczywistości, taktowane są przez nas jako skutek  braku szczegółowego zapoznania się z opisem naszego towaru. Umowa  sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim.  

 

Zgłoś zwrot online!

Posiadasz u nas konto? Przejdź do panelu i dodaj zgłoszenie.