Regulamin

Regulamin sklepu internetowego

Przedsiębiorca, kontakt

1.Podmiotem prowadzącym sklep internetowy za pośrednictwem sieci Internet, działający pod adresem kaia-baby.pl jest firma Kaia Katarzyna Janik ul.Dębowa 10 34-100 Tomice

2.Klient ma możliwość kontaktu z prowadzącym sklep internetowy w każdy z poniższych sposobów:

- pod adresem Kaia Katarzyna Janik ul.Dębowa 10 34-100 Tomice
- telefonicznie pod numerem infolinii: 530 726 159 (koszt wg. cennika operatora),
- poprzez pocztę elektroniczną na adres: sklep@kaia-baby.pl
- przez formularz kontaktowy na stronie sklepu internetowego.

Ogólne zasady korzystania ze sklepu internetowego kaia-baby.pl

1.Ze sklepu internetowego mogą korzystać tylko osoby, które ukończyły 18 lat.

2.Osoby rejestrujące się w sklepie internetowym oraz dokonujące tam zakupów podają swoje dane osobowe, które Kaia przetwarza na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

 Zamawianie towarów

1.Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową.

2.Towary w sklepie internetowym są szczegółowo opisane. Na stronie sklepu znajdują się między innymi informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany.

3. Klient zamawiając towar dokonuje jego wyboru, w sposób właściwy dla danej rzeczy, określając w szczególności rozmiar, kolor, a w razie potrzeby podając także inne specyficzne informacje oraz liczbę sztuk zamawianych towarów.

Jak kupować w sklepie internetowym – szczegółowa instrukcja

1.Po wybraniu przez Klienta towaru w danym rozmiarze, należy kliknąć ikonę „Dodaj do koszyka”.

2.Produkt zostaje przeniesiony do koszyka, który jest widoczny w prawym górnym rogu strony. Po wybraniu opcji „Przejdź do składania zamówienia” jeżeli nie jesteś jeszcze zalogowany następuje przeniesienie do panelu logowania / zakładania konta.

3.Następnie, uruchomi się strona, gdzie należy wprowadzić dane Klienta niezbędne do zrealizowania transakcji i wysyłki zamówionego towaru.

4.Po założeniu konta / zalogowaniu, Klient uzyskuje dostęp do dodatkowych opcji w panelu Klienta takich jak: historia zamówień, możliwość sprawdzenia, na jakim etapie jest ostatnie, złożone zamówienie, zapamiętanie adresów wysyłek, możliwość otrzymywania aktualnych informacji o produktach ze sklepu.

5.Po wybraniu jednego z dostępnych sposobów dostawy  i wprowadzeniu wszystkich potrzebnych danych (w tym ewentualnie danych do faktury), należy wybrać sposób płatności.

6.Klient ma możliwość wybrania jednego z aktualnie dostępnych sposobów  płatności w części - Metody płatności online lub opłacenia przesyłki przy odbiorze.

7.Klient potwierdza złożenie zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę”

8.Jeśli Klient wybrał płatność online, po dokonaniu płatności , Klient jest przekierowywany do strony potwierdzającej złożenie zamówienia, z której może kontynuować zakupy lub przejść do podsumowania zamówienia.

9.W przypadku nieotrzymania zapłaty on-line przez Kaia, zamówienie nie jest uznawane za prawidłowo złożone, co oznacza, że umowa nie dochodzi do skutku, a zamówienie nie zostanie zrealizowane.

10.Na każdym etapie składania zamówienia, do czasu dokonania płatności, można anulować zamówienie zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień. Zamówienie, którego proces składania nie zostanie doprowadzony przez Klienta do końca uznaje się za anulowane i nie zostanie ono zrealizowane.

11.Niezwłocznie po złożeniu zamówienia, na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w danych logowania, przesłany zostanie e-mail potwierdzający złożenie zamówienia. W treści tej wiadomości Klient otrzyma zindywidualizowany numer zamówienia, którego podanie umożliwia m.in. ustalenie stanu realizacji zamówienia.

12.Kaia-baby może kontaktować się z Klientem na podany przez Klienta adres e-mail lub telefonicznie, na wskazany przez Klienta nr telefonu kontaktowego, w celu wyjaśnienia wątpliwości, potwierdzenia złożenia zamówienia lub we wszelkich innych kwestiach związanych z zamówieniem.

Ceny

1.Ceny na stronie sklepu internetowego podawane w złotych polskich są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT.

2.Do ceny towaru doliczany jest koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności.

3.Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą zarówno Klienta jak i Kaia. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się, niezależnie od wprowadzonych przez Kaia zmian cen lub rozpoczętych akcji promocyjnych lub wyprzedażowych.

4.Kaia zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w sklepie internetowym, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian.


Niemożność zrealizowania zamówienia

W przypadku braku danego towaru w magazynie lub niemożności zrealizowania zamówienia z innego powodu, Klient zostanie o tym poinformowany poprzez wiadomość  e-mail lub telefonicznie

Sposób dostawy i czas realizacji zamówienia

1.Dostawy towaru realizowane są jedynie na terenie Polski.

2.W przypadku wybrania sposobu płatności „za pobraniem”, zamówienie zostaje przekazane do realizacji bezpośrednio po jego złożeniu. W przypadku wyboru jednego ze sposobów płatności online, zamówienie zostaje przekazane do realizacji po potwierdzeniu wpływu należności za zamówiony towar.

3.Jeżeli wybrany towar jest dostępny, a Klient wybrał sposób dostawy , to czas dostawy wynosi od 2 do5 dni roboczych od dnia skutecznego złożenia zamówienia.

4.Czas dostawy może ulec wydłużeniu w okresach wyprzedaży lub akcji specjalnych.

5.UWAGA: W przypadku wyboru jako formy płatności, jednej z aktualnie dostępnych płatności online  realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpływie 100% należności za zamówienie, od tego też momentu należy liczyć termin, w ciągu którego towar zostanie przekazany Klientowi.

6.Dostarczaniem zamówień zajmuje się wybrana przez Kaia firma kurierska Inpost.

Formy płatności za zamówienie

1.Za pobraniem: opcja dostępna wyłącznie przy zamówieniu dostawy na wskazany adres.

2.Przelew: dostępne są przelewy na konto ,lub on-line dokonane przy użyciu wybranej  przez Klienta metody płatności tj. jest serwisu jednego z partnerów Kaia. Po dokonaniu wyboru  Klient zostaje w sposób bezpieczny przekierowany na stronę wybranego przez siebie operatora płatności. Operacja płatnicza dokonywana jest pomiędzy klientem a wybranym operatorem płatności.

Wykonanie umowy – termin

W zależności od rodzaju wybranej przez Klienta opcji dostawy  Kaia zobowiązuje się do przekazania towaru Klientowi do odbioru w terminie od 2 do 6 dni roboczych  liczonych od poprawnego złożenia zamówienia. W przypadku wyboru dostawy do paczkomatu, lub punktu odbioru czasem dostawy jest czas  umieszczenia przesyłki w paczkomacie, lub  dostarczenie do puntu odbioru .

W przypadku braku towaru lub niemożliwości zrealizowania zamówienia z innej przyczyny, Kaia niezwłocznie skontaktuje się z Klientem proponując możliwe w danej sytuacji rozwiązania. Dni robocze liczone są od poniedziałku do piątku , z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Koszt dostawy

1.Dostawy realizowane są jedynie na terenie Polski.

2. Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego, dostępnego w chwili dokonywania zakupów sposobu dostawy i płatności .

Odstąpienie od umowy

1.Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru, bez podania jakiejkolwiek przyczyny (tzw. zwrot towaru).

2.Prawo do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie towaru.

3.Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient składa Kaia jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy w jeden ze wskazanych sposobów:

- pocztą na adres:  Kaia Katarzyna Janik ul.Dębowa 10 34-100 Tomice
- przez wysłanie wiadomości e-mail na adres:sklep@kaia-baby.pl
- przez wydrukowanie, wypełnienie i wysłanie wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego na stronie sklepu internetowego w zakładce „Zwroty / Formularz odstąpienia od umowy” – przy czym nie jest to forma obowiązkowa
- przez wypełnienie i wysłanie formularza on-line, dostępnego w panelu Klienta przy każdym zamówieniu; w przypadku skorzystania z tego formularza Klient otrzymuje niezwłocznie potwierdzenie o tym, iż Kaia otrzymało jego oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Uwaga! Każdy ze sposobów przesłania oświadczenia jest dopuszczalny i wszystkie są równorzędne pod względem skuteczności. Kaia zaleca jedynie korzystanie z formularza on-line dostępnego w panelu Klienta wyłącznie ze względu na łatwość i szybkość złożenia oświadczenia.

Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia przed upływem 14 dniowego terminu.

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, Kaia zwraca Klientowi otrzymane płatności do 14 dni od otrzymania zwracanego towaru. Zwrot należności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji.

Rzeczy należy odesłać na adres: Kaia Katarzyna Janik ul.Dębowa 10 34-100 Tomice, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował Kaia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Klient zobowiązany jest ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy